zaterdag 6 november 2010

kaart met geld.

Gisteren eens een ander model kaart gemaakt. Ik heb uit de voorkant een vierkant gestanst en er een doosje /kastje achter gemaakt. De stempel ligt dus in de diepte.

De stempel ingekleurd met distress inkt en bewerkt met glitters( weet niet of dat goed te zien is op de foto) Als je op de foto klikt wordt de foto groter.

Aan de binnenkant op het doosje/kastje een strip gemaakt waar geld tussen kan. Rechts heb ik nog geen tekst gezet maar dat is wel de bedoeling als ik weet voor wie de kaart is en voor welke gelegenheid.


De kaart verder afgewerkt met strass-steentjes en bloemen.
Fijn weekend en groetjes Anneke



11 opmerkingen:

  1. wouw schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Anneke! Prachtig deze kaart in een doosje! En de glitters zijn heel mooi te zien als je de foto groter klikt!
    Ik vind dit een heel kunstwerkje!
    Fijn weekend!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anneke!!!
    Zo leuk dit idee :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Anneke, wonderful sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaat Anneke,lief deze stempel,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er staat een verrassing voor jou op mijn blog Anneke!
    Fijne dag!
    xxx
    C.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend anneke en mail me even prive aub over het patroon gr. hanny
    (kaartengallery)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes maak je!!!
    Fantastische blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Anneke dat ziet er supermooi uit.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUWW!! Wat een prachtige creatie en de kleuren combi vind ik echt heel mooi!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,
    via via kwam ik op jou blog en ben gelijk volger geworden! wat een mooie kaartjes en doosjes enz. maak jij zeg!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.