maandag 30 augustus 2010

eerste kaart met distress inkt

Dit is de eerste kaart waarvan de stempel (gedeeltelijk)met distress inkt is ingekleurd. Ik had een paar kleurtjes inkt gekocht om het te proberen. Daarom zijn het gezichtje en de handjes nog met copics ingekleurd.Ik vind het ontzettend leuk om met inkt in te kleuren. Toen ik vorige week zag dat er bij create4fun een workshop was, inkleuren met distress inkt, ben ik daar naar toe gegaan. Mijn voorraad distress inkt is inmiddels flink gegroeid(28 kleuren).
Ik ben nu bezig met een boekje met de kleurtjes distress inkt enzo. maar die zullen jullie binnenkort wel zien.

De foto is niet zo goed, ik denkt dat mijn fototoestel stuk gaat!

Groetjes Anneke

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anneke,lief je stempel.
    En wat mooi ingekleurd,complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart anneke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan en super ingekleurd
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,
    Wow, wat is die kaart prachtig!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoy Anneke,
    Prachtige kaarten zie ik hier alweer!
    Fijne dag!
    xxx
    C.
    Nieuwe candy op mijn blog:
    http://scrap-talk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Anneke, hij is je prima gelukt hoor!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart geworden en het inkleuren ziet er al goed uit.
    Ik vindt inkleuren met distress heel verslavend en leuk om te doen

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.